Roda amb Cycles

Avui estic realment content de penjar aquest post, ja que he començat a utilitzar les primeres versions de Cycles. Pels que no sabeu que és Cycles us en faré una petita explicació, des de sempre Blender ha tingut un tendó D’Aquil·les i aquest ha set el motor de render, sempre per aconseguir resultat realista s’havia de recorre a motors externs com poden ser el Yafaray, Luxrender, Octane render, etc. Finalment i gracies en Brecht van Lommel tenim un motor potent a Blender, per fer-se una idea simple el motor utilitza el que s’anomena ” Unbiased rendering” el càlculs del rebot de la llum son més acurats com la vida mateixa i a més utilitza la nova tecnologia vesada com ja us vaig explicar en el seu dia de utilitzar la GPU per fer tots el càlculs.

Be us deixo una prova que he realitzat de la roda del meu Dodge Challenger, espero en breu tenir tot el cotxe renderitzat amb Cycles.

Anuncis

0 Responses to “Roda amb Cycles”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Categories

Octubre 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« set.   nov. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blender

Blocs

Web


%d bloggers like this: